PDA

View Full Version : Demon character for spfxmasks new line customer video!!



spfxmasks
10-08-2009, 11:19 PM
JUST WAIT MY HAUNTER FRIENDS THIS IS JUST A TASTE OF MAJOR THINGS TO COME!


http://www.youtube.com/watch?v=FGaVyevXR10

maliciousstudios
10-09-2009, 06:42 AM
Congrats Rusty.... I think this is the best sculpt and best mask out yet in the SPFX catalog. I bet it will be pretty pricey as well...lol

FablesStudios
10-09-2009, 08:17 AM
WOW... Wish it fit into my story line!!

Keep up the great work!

Pete
Fs

Speculo
10-09-2009, 10:28 AM
Are these masks ( Demon, Chomper Zombie) available now? What do they cost? Can they be shipped ASAP?


Thanks!

freak 'n' stein
10-09-2009, 10:48 AM
AMAZING RUSTY!!!! I love the horns!!!

...haha, Ben is ready NOW!

scarygoat
10-09-2009, 01:42 PM
Ya, what's the price on this one?

graystone
10-09-2009, 03:48 PM
Does the Demon ever shower or shit? Shane and its LMAO I had to do it! Shane this time.

spfxmasks
10-09-2009, 10:00 PM
Thanks all for the kind words. Ben I called and left mess. We are balls to the wall with new designs for 2010. We are shooting for 20 new designs total. The new designs will be on our brand new headform to have the even better ultimate fitting masks. We have teamed up with the best of the best oscar winning artists to bring you this new line with our new inventions. We have carefully thought out and spared no expense on each character. We are about to knock your socks off! BTW price on demon is 789.00 plus shipping.

scarygoat
10-10-2009, 12:07 AM
It actually looks like the lips of the mask wrap around the wearer's lips, so realistic. I guess you could do this by cutting into the headform's lips a little bit before molding or something...

spfxmasks
10-10-2009, 01:21 AM
yes goat that is 1 of our new spfxmasks inventions. One of the many of our inventions for the new spfxmasks 2010 line.

Matt Colton
10-10-2009, 08:18 AM
Wow! Thats very realistic! Amazing work

spfxmasks
10-11-2009, 10:06 AM
thanks again.

spfxmasks
10-14-2009, 11:22 AM
Here's another Demon who is rolling out of the shop this week.
-SPFX

http://i644.photobucket.com/albums/uu162/RealUMasks/SPFXMasks/demon2.jpg


http://i644.photobucket.com/albums/uu162/RealUMasks/SPFXMasks/demon1-1.jpg

Nightmare_Trance
10-14-2009, 11:47 AM
The form just doesn't do this mask justice. It is amazing!!!

Loud &twisted
10-14-2009, 07:37 PM
WOW!! That is some awesome work.

IF YOUR 555
10-15-2009, 12:11 AM
Is that guy heading to Alabama Rusty, lol?

spfxmasks
10-15-2009, 11:08 AM
thanks guys. this is heading to a guy in Cali.

Darkangel
10-15-2009, 11:19 AM
Rusty,

Wth the new mask styles coming out how will you guys be able to stay on top of orders and keep quality high? Its quite an investment to many...

Darkangel

spfxmasks
10-15-2009, 12:08 PM
what kind of question is that? do you see the pic of the mask in front of you. do you see the quality. the guy ordered itn 3 weeks ago and it is shipped. we have have a 1300 sq foot shop with 8 veteran fx artists. Our quality has always been high. As a matter of fact we are spending an even more amount of time on the quality. Enough said?

scarygoat
10-15-2009, 02:47 PM
Awesome mask! Great job!

freak 'n' stein
10-15-2009, 10:15 PM
I gotta say this mask is a DEFINITE favorite of mine...

Question...are the horns a permanent fixture on the mask or are they removable?